MoIVisEdu: Οπτικοχωρικές Ικανότητες των Διδασκομένων και Κατανόηση - Μάθηση Εννοιών Σχετιζόμενων με τη Μοριακή Δομή. Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Μοριακής Οπτικοποίησης και Επαυξημένης Πραγματικότητας για τη Δευτεροβάθμια κ

Abstract: 

Ο Σκοπός της πράξης είναι:

  1. Η εξέταση της υπόθεσης ότι οι ατομικές διαφορές στην οπτικοχωρική ικανότητά συσχετίζονται.
  2. Η ανάπτυξη διαδραστικών εκπαιδευτικών λογισμικών,
  3. Η ενσωμάτωση των τεχνολογιών αυτών,
  4. Η αξιολόγηση της επίδρασης των εκπαιδευτικών μοντέλων.

Οι Στόχοι της πράξης είναι η βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας τόσο στη Δευτεροβάθμια όσο και στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ειδικότερα στο πλαίσιο της πράξης θα εκτελεστούν οι ακόλουθες Δράσεις:

  1. Οργάνωση και διαχείριση του έργου.
  2. Μέτρηση της οπτικοχωρικής ικανότητας μαθητών και φοιτητών και συσχέτισή της με τη μάθηση χημικών εννοιών που σχετίζονται με τη μοριακή δομή.
  3. Εντοπισμός των γνωστικών μαθησιακών διαδικασιών κατά την επίλυση χημικών προβλημάτων.
  4. Σχεδιασμός και ανάπτυξη λογισμικού τρισδιάστατης μοριακής οπτικοποίησης και επαυξημένης πραγματικότητας για τη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση και δόμηση αντίστοιχων ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών πακέτων.
  5. Εφαρμογή των ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών πακέτων στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους.
  6. Δόμηση μιας πρότασης αναδόμησης του αναλυτικού προγράμματος χημείας με την εισαγωγή των ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών πακέτων.
  7. Ενέργειες δημοσιότητας.
  8. Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΡΓΟΥ

Ακρωνύμιο:
MolVisEdu
Επιστημονικός Υπεύθυνος:
Σιγάλας Μιχάλης
Επιστημ. Υπεύθυνος 2ης Ερευνητικής Ομάδας:
Τσουγκράκη Χρύσα
Επιστημ. Υπεύθυνος 3ης Ερευνητικής Ομάδας:
Βοσνιάδου Στέλλα

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ

Κωδικός Έργου:
1242
Mis:
377344
Διάρκεια (μήνες):
48
Προϋπολογισμός:
600 000.00
Διαύγεια:
ΑΔΑ: Β4ΛΔ9-2ΟΒ

ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΡΓΟΥ

ΝΕΑ