Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Η ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, του επιχειρηματικού ανταγωνισμού καθώς και των δυνατών και τρωτών σημείων μιας επιχείρησης εγγυάται σύγχρονα την αύξηση των πωλήσεών της μέσω διαφόρων προσεγγίσεων επικοινωνίας και διάθεσης προϊόντων και ανάγει το μάρκετινγκ σε ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πεδίο της διοίκησης επιχειρήσεων.

Το Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ιδρύθηκε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών με τον τίτλο "Τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ" το 1992. Από το 2002 λειτουργεί με τον σημερινό του τίτλο και αποτελεί το πρώτο και μόνο πανεπιστημιακό τμήμα στην Ελλάδα που εξειδικεύεται στην επιστήμη του μάρκετινγκ, προσφέροντας σπουδές μάρκετινγκ και επικοινωνίας σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Ο Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης είναι Καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), Διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ (The Athens Laboratory of Research in Marketing - A.LA.R.M.) και Διευθυντής Σπουδών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία» του ιδίου Τμήματος. Είναι, επίσης, Αναπληρωτής Πρόεδρος του Συμβουλίου Διοίκησης του ΟΠΑ από το 2012.

Ανάληψη θέσεων υψηλού κύρους και διεθνής αναγνώριση στο χώρο του Μάρκετινγκ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Ο Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης διετέλεσε Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (European Marketing Academy - EMAC) για τη διετία 2008 - 2010 και Αντιπρόεδρός της για την περίοδο 1990 - 1993, καθώς και πρόεδρος του Global Sales Science Institute (GSSI) για την περίοδο 2010-2012.

Είναι εκλεγμένος ‘Fellow’ του Chartered Institute of Marketing και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και ένας από τους εμπνευστές της ίδρυσης της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της οποίας είναι και εκλεγμένος Πρόεδρος. Από τον Ιανουάριο 1981 μέχρι τον Δεκέμβριο του 1985 δίδαξε Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde στη Σκωτία.

Έχει παρουσιάσει μια σειρά εργασιών στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Αυστραλία και την Ευρώπη και έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 170 άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων και στα πιο αξιόλογα επιστημονικά περιοδικά Μάρκετινγκ στον κόσμο, που περιλαμβάνουν το Journal of Marketing, το Journal of the Academy of Marketing Science, το International Journal of Research in Marketing, το Journal of Product Innovation Management κ.ά.

Το ερευνητικό του έργο έχει αναγνωριστεί διεθνώς, καθώς αναφορές σε αυτό έχουν γίνει σε περισσότερα από 1.000 επιστημονικά άρθρα, πολλά από τα οποία έχουν δημοσιευτεί σε κορυφαία διεθνώς επιστημονικά περιοδικά του Μάρκετινγκ. Είναι μέλος του Editorial Board σε έξι διεθνή περιοδικά του Μάρκετινγκ μεταξύ των οποίων και στο Industrial Marketing Management και το European Journal of Marketing και έχει τιμηθεί κατά καιρούς με βραβείο καλύτερης δημοσιευμένης εργασίας.

Έχει διατελέσει σύμβουλος και εκπαιδευτής σε θέματα στρατηγικού Μάρκετινγκ και Οργάνωσης Πωλήσεων σε περισσότερες από 80 επιχειρήσεις και οργανισμούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

Μερικές από τις πιο πρόσφατες διακρίσεις του καθηγητή Γ. Αυλωνίτη είναι και οι ακόλουθες:

- Best Paper Award για την εργασία με συν-συγγραφέα τον Δρ. Κώστα Λιονάκη και τίτλο "Exploring the Sources and Outcomes of Marketing – Sales Conflict ", τίτλο 9ο ετήσιο συνέδριο του Global Sales Science Institute (GSSI) Χιροσίμα, Ιαπωνία, Ιούνιος 2015.

- Ειδικό Τιμητικό Βραβείο πολυετούς προσφοράς από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πωλήσεων (ΙΠΕ) κατά τη διάρκεια εκδήλωσης απονομής των Sales Excellence Awards, Αθήνα, Μάρτιος 2014.

- Ειδική τιμητική διάκριση από την Πρυτανεία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τη συμβολή του στην ίδρυση του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνία κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για τα 20 χρόνια λειτουργίας του Τμήματος, Αθήνα Νοέμβριος 2012.

- Βραβείο Highly Commended Paper από το Emerald / EMRBI Business Research Award for Emerging Researchers 2010/2011 για το άρθρο «Marketing & Sales Conflict: Antecedents and Consequences» που βασίστηκε στη διδακτορική διατριβή του κου Κωνσταντίνου Λιονάκη την οποία επέβλεψε.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Γεώργιος Αυλωνίτης, Καθηγητής, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Διευθυντής, Εργαστήριο Μάρκετινγκ, Διευθυντής Σπουδών, Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Μάρκετινγκ & Επικοινωνία», Αναπληρωτής Πρόεδρος του Συμβουλίου Διοίκησης του ΟΠΑ.

http://www.aueb.gr http://www.aueb.gr/pages/prosopiko/faculty_gr_short.php?facid=1184 http://www.alarm.aueb.gr/avlonitis/