Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΩΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Μελέτη της συμπεριφοράς των ηλικιωμένων καταναλωτών απέναντι στις υπηρεσίες που, σύμφωνα με τα αποτελέσματα, αποφεύγουν να εκφράζουν τα παράπονά τους απευθείας στον πάροχο της υπηρεσίας για λόγους που έχουν να κάνουν κύρια με: την εικόνα που θέλουν να δείχνουν στην κοινωνία, την εθνική τους κουλτούρα, την απομάκρυνσή τους από την αγορά, πρότερες αρνητικές εμπειρίες καθώς και ψυχολογικά / σωματικά εμπόδια.

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ - ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ

Academy of Marketing Conference, Leeds Metropolitan University, 2009: Best Paper in Consumer Behaviour Track

ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ

Βασιλική Γρούγιου